Успіх

6 навичок хорошого співробітника. Розповідаємо як перевірити

У вас коли-небудь був колега, який дивно добре справлявся зі своєю роботою, але не надто добре справлявся з іншими аспектами, наприклад, з керуванням або стресами? Крім реальної роботи, є над чим попрацювати. Незалежно від вашої галузі, структури компанії або посади, є деякі загальні риси, які всі керівника хочуть, щоб їх співробітники мали. Тут ми досліджуємо 6 навичок хорошого працівника, які виходять за рамки технічних компетенцій.

У будь-якому випадку, обов’язково ознайомтеся Ми пропонуємо кращі поради про пошук роботи в IT і розповідаємо як закривати вакансії за 14 днів!

1. Спілкування

Якщо ви не працюєте поодинці, вам доведеться спілкуватися під час роботи в тій чи іншій формі. Хоча і роботодавці, і працівники іноді ставляться до цього дуже легковажно, налагодження гарного спілкування на робочому місці має величезну цінність. Уміння ясно слухати, говорити й писати має велике значення для послідовного виконання відмінної роботи.

Оскільки все більше і більше команд працюють віддалено або використовують для роботи онлайн-чат і відео миты, спілкування в письмовій формі також стає все більш важливим. Невеликі розбіжності в текстах потенційно можуть призвести до суперечок, якщо їх вчасно не усунути.

Чому це важливо?

По – перше, хороше спілкування означає більш продуктивне середовище і кращі загальні результати, що робить його одним з ключових навичок хорошого співробітника.

По – друге, хороша комунікація забезпечує менше конфліктів на робочому місці. Якщо співробітник добре викладає свої думки, він зможе легко знайти спільну мову і зрозуміти точки зору інших.

По-третє, у деяких з ваших співробітників є ролі, пов’язані з клієнтами, де спілкування має вирішальне значення. Відмінні комунікатори можуть зрозуміти потреби клієнтів, встановити з ними контакт і побудувати кращі відносини між ними і вашою компанією.

Нарешті, працівники захочуть залишитися в компаніях, де люди добре спілкуються. Згідно з дослідженнями, в компаніях з ефективною комунікацією плинність кадрів нижче на 50% .

Як перевірити кандидата на навички комунікації?

В процесі відгуку на вакансію співбесіди ви зможете побачити, наскільки добре претендент спілкується з вами. Під час інтерв’ю використовуйте можливість задати кілька важливих питань, наприклад:

  • Розкажіть про конфлікт, який у вас був на роботі. Як ви це вирішили?
  • Вам потрібно пояснити колезі складне питання . Як ви це робите?
  • Наведіть приклад вашої успішної презентації і поясніть, чому ви вважаєте її відмінною.
  • Чи доводилося вам коли-небудь повідомляти погані новини своєму керівникові або колезі? Як ти це зробив?
  • Клієнт телефонує з приводу проблеми, і він дуже злий. Як ви протистоїте їм?

допоможе вам з легкістю визначати особистісні та професійні компетенції шукачів!

2. Робота в команді

Незалежно від типу роботи або галузі, ніхто не може працювати поодинці. Навіть індивідуальні підприємці і фрілансери працюють віддалено, повинні покладатися на інших, щоб співпрацювати і виконувати роботу. Незважаючи на те, що це одне з найпопулярніших слівець в резюме, командна робота як ніколи важлива в сучасному світі і є одним з 6 навичок хорошого співробітника. Насправді, 75% роботодавців вважають командну роботу дуже важливою для свого бізнесу. І не тільки роботодавці бачать актуальність командної роботи.

Чому це важливо?

Перш за все, команди, які ладнають один з одним, більш продуктивні і ефективні. Якщо робоче навантаження розподілено, а не покладено на одну пару плечей, її легше виконати. Командна робота також впливає на моральний дух співробітників – правильні канали зв’язку гарантують, що кожен відчуває себе добре в своїй роботі. Крім того, співробітники з добре функціонуючими командами мають більш низьку плинність кадрів і більш високі показники утримання співробітників.

Командна робота дає безліч різних думок, передумов і точок зору. У чудовій команді колеги можуть проводити мозковий штурм ідей і знаходити кращі рішення, ніж поодинці.

Як перевірити навички роботи в команді?

Як уже згадувалося, багато претендентів просто вказують «командну роботу» у своєму резюме, не до кінця усвідомлюючи, що це тягне за собою. Ось кілька питань, які ви можете задати своїм кандидатам:

  • Вам зручніше працювати в поодинці або в складі команди?
  • Наскільки комфортно вам працювати над завданням в команді?
  • Розкажіть мені про випадок, коли ви працювали разом з ким-то і виникла проблема. Як ви це вирішили?
  • Розкажіть про успішному проекті, який ви завершили в складі команди. Яка була ваша роль?
  • Що, на вашу думку, робить команду ефективною?

3. Тайм-менеджмент

У середньому типовий офісний працівник дійсно продуктивно працює тільки 2 години 53 хвилини кожен день з 8 робочих годин. Це означає, що більшу частину часу на роботі ви витрачаєте на чаювання, спілкування з колегами, перегляд соціальних мереж, обідня перерва або будь-яке інше проведення часу, яке ви віддаєте перевагу. Співробітники, які добре розпоряджаються своїм часом, приносять користь компанії, оскільки вони більш ефективні і виконують роботу краще за менший час.

Чому це важливо?

Час – гроші, в даному випадку ваші гроші як роботодавця. Чим більше працівник може зробити протягом 8 робочих годин (або в залежності від вашої домовленості), тим вище прибутковість ваших інвестицій. Співробітник, який добре управляє своїм часом, є надійною інвестицією.

По-друге, працівник, який добре управляє своїм часом, покращує загальний робочий процес. Часто робочі процеси залежать один від одного, тому одна погана посилання може затримати весь проект. Якщо у вас є група працівників, які мають звичку добре керувати своїм часом, ви щоразу будете укладатися в терміни.

Крім того, ті, хто хороший в тайм-менеджменті, просто роблять роботу більш якісно. Оскільки вони знають пріоритети завдань, вони не будуть витрачати занадто багато часу на непотрібні процеси і поспішати з тим, що дійсно важливо.

Як перевірити навички тайм-менеджменту?

Один із способів перевірити тайм-менеджмент – розіслати претендентам тестове завдання і подивитися, чи зможуть вони його виконати до дедлайну.

Крім того, є кілька хороших питань, які ви можете задати, наприклад. . .

  • У вас коли-небудь було кілька завдань з очікуваним терміном? Як ви вибирали, що робити першим?
  • Ви коли-небудь не вкладалися в термін у своїй роботі? Якщо так, то чому це сталося?
  • Ваш керівник дає вам занадто багато завдань, які ви не можете виконати. Що ви робите?
  • Як ви відстежуєте хід виконання своїх завдань?
  • Ви працюєте над завданням і знаєте, що не укладетеся в строк. Що ви робите?

4. Навички вирішення проблем

В ідеальному світі робота являла б собою серію завдань, кожна з яких має заздалегідь заданий рішення. На жаль, в реальному житті робота складається з безлічі непередбачених ситуацій, коли співробітникам доводиться діяти в будь-який момент, щоб знайти рішення проблеми.

Наймаючи нового співробітника, ви хочете переконатися, що він правильно реагує, коли стикається з проблемою. Це означає, що а) вони не будуть шукати когось іншого для виконання брудної роботи і б) вони не будуть турбувати керівництво кожен раз , коли стикаються з невідомої ситуацією.

Чому це важливо?

Іноді можуть виникати ситуації, що виходять за рамки посадової інструкції працівника. Коли це відбувається, здатність нестандартно мислити стає критично важливою для пошуку і порятунку положення – необхідних навичок для хорошого співробітника. Сильні розв’язувачі проблем зможуть визначити проблеми до того, як вони стануть проблемами. Завдяки спостереженню, критичного мислення та аналізу вони виявляють прогалини і можливі проблеми в майбутньому.

Як перевірити навички вирішення завдань?

Ось деякі з питань, які ви можете задати:

  • Чи доводилося вам коли-небудь вирішувати проблему без участі керівництва? Як ти це зробив?
  • Чи стикаєтеся ви з труднощами на роботі, вирішуєте ви їх самі або просіть допомоги у когось іншого?
  • Ви коли-небудь помічали проблему до того, як вона стала актуальною, і вирішували її?
  • Ви опинилися у стресовій ситуації і повинні діяти швидко. Що ви робите?
  • Якою була ваша найбільш напружена робоча ситуація досі, і як ви справлялися з нею?

5. Чесність

«Чесність – це робити правильні речі, навіть коли ніхто не дивиться». – К. С. Льюїс. Етика кандидата – один з кращих способів дізнатися, що він стоїть за своїми словами і дійсно виконує свою роботу. Сумлінні працівники виконують доручену їм роботу, поважаючи при цьому своїх колег і керівників. Це один з найважливіших навичок хорошого співробітника.

Чому це важливо?

Робоча атмосфера, заснована на сильній чесності, – це робоче місце, з позитивною культурою. Працівники знають, що вони можуть довіряти моральних цінностей один одного і покладатися на здоровий глузд і моральність оточуючих. Це виховує культуру довіри та чесності. Крім того, сумлінна компанія може залучити й утримати більше клієнтів. Дотримуючись свого слова і виконуючи свої обіцянки, ви завойовуєте довіру клієнтів і позиціонуєте себе як стабільний бренд.

Як перевірити чесність?

Крім звернення до попереднім роботодавцям за рекомендаціями, ось кілька питань, які ви можете задати своїм потенційним співробітникам.

  • Ви коли-небудь робили щось проти політики компанії? Якщо так, то навіщо ви це зробили?
  • Розкажіть нам приклад, коли ви відстоювали свої переконання на робочому місці.
  • Розкажіть нам про випадок, коли ви взяли на себе ініціативу, подаючи приклад іншим.
  • Розкажіть приклад, коли ви допустили помилку на робочому місці і взяли на себе провину за це.
  • Вам коли-небудь доводилося лежати в колишній позі? Якщо так, то навіщо ви це зробили?

На жаль, в кінцевому підсумку все, на що ви можете розраховувати – це чесність кандидата. Хоча є і більш радикальні заходи, такі як перевірка на детекторі брехні, більшість експертів сходяться на думці, що перевірка на чесність дійсно складна. Замість цього ви можете переглянути попередню історію роботи і ретельно перевірити рекомендації.

6. Мотивація

Коли справа доходить до навичок хорошого працівника, мало що важливіше мотивації. В цьому різниця між співробітником, який знаходить нові способи вдосконалити свої процеси та виконувати роботу, і працівником, який приходить рано, йде пізно і бере двогодинні перерви на обід. Як виявилося, мотивація – одна з найбільших проблем сучасного робочого місця. Переважній більшості людей не вистачає мотивації для того, щоб належним чином виконувати свою роботу і вносити свій внесок в організацію.

Чому це важливо?

Співробітники працюють більш продуктивно. Якщо співробітники більш мотивовані, у них є готовність досягати і перевиконувати поставлені перед ними цілі.

Працівники задоволені. Якщо є належна мотивація для виконання своєї роботи, ваші співробітники будуть більше задоволені роботою, яку вони роблять.

Працівники вдосконалюють себе і свою роботу. Якщо хтось дуже мотивований, він знайде нові способи виконання своїх повсякденних задач, покращуючи якість і швидкість. Більш того, вони також будуть прагнути до особистого і професійного розвитку, розвиваючи нові навички.

Як перевірити мотивацію?

Хоча немає ніякого практичного способу оцінити мотивацію на робочому місці, перш ніж ви наймаєте когось, є кілька питань, які ви можете задати, які досить добре пророкують майбутнє поведінка:

  • Розкажіть нам про процесі на вашій попередній посаді, який ви поліпшили, та кроки, які ви зробили для реалізації своєї ідеї.
  • Ви коли-небудь перевершили очікування вашого роботодавця і як ви це зробили?
  • Чи схильні ви шукати нові способи виконання повсякденних завдань?
  • Якщо ви працюєте з командою, яка не вмотивована, як ви мотивуєте інших і себе?
  • Які ваші життєві цілі, в тому числі кар’єрні?

Необхідно знайти IT спеціаліста не менш ніж за 14 днів, тоді Ласкаво просимо в наше Ми закриваємо складні іт вакансії по всьому світу під ключ за 2 тижні!

#hr